Gunnlöð Jóna Rúnarsdóttir, Serie Obscure Presence, 2018-2020

© Gunnlöð Jóna Rúnarsdóttir

KBr Flama’21

Del 30 de setembre al 16 de gener

L’exposició KBr Flama 21, organitzada amb la col·laboració de quatre entitats barcelonines compromeses amb la docència i els estudis de fotografia com Grisart, Idep Barcelona, IEFC i Elisava, Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona, aplega els projectes de 4 estudiants d’aquests centres que han estat seleccionades

Els quatre projectes ens porten a diferents realitats fonamentades en el record del passat o en aspectes de la identitat col·lectiva. En el primer cas, Gael del Río i Laura Gálvez-Rhein troben en figures familiars (pare i avi, respectivament) un motiu per desplegar les seves històries personals. En el segon cas, Gunnlöð Jóna Rúnarsdóttir i Blanca Munt es fixen en les històries col·lectives que conformen una realitat i identitats locals.

Conscients de la importància de crear un pont entre l’àmbit acadèmic i la vida professional dels fotògrafs, el nostre centre de fotografia KBr afronta el projecte Flama 21 amb la complicitat imprescindible de quatre entitats barcelonines compromeses amb la docència i els estudis de fotografia, com són Grisart, Idep Barcelona, IEFC i Elisava, Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona.

En aquesta primera edició de 2021, les quatre fotògrafes seleccionades han estat Laura Gálvez-Rhein (Frankfurt, 1998), Blanca Munt (Barcelona, 1997), Gael del Río (Barcelona, 1990) i Gunnlöð Jóna Rúnarsdóttir (Reykjavík, 1992). Els seus projectes han estat triats a través d’un procés de visionament a càrrec dels següents professionals vinculats a la fotografia:Marta Gili, Sergio Mah, Ramón Reverté i Arianna, i, d’una manera molt personal, ens porten a diferents realitats fonamentades en el record del passat o en aspectes de la identitat col·lectiva.

Horari

Dilluns (excepte festius): Tancat
Dimarts a diumenge (i festius): de 11.00 a 19.00h.

COVID - 19