Exposicions fotogràfiques a Barcelona

KBr Barcelona Photo Center

Exposicions de fotografia artística a Barcelona

El KBr Barcelona Foto Center és la seu de Fotografia de Fundació MAPFRE a Barcelona, un espai dinàmic dedicat a l’art visual contemporani per excel·lència. Situat a l’emblemàtica zona del Port Olímpic de Barcelona, centre neuràlgic de l’oci i l’entreteniment, ofereix un atractiu programa de fotografia, que inclou exposicions tant dels grans noms de la fotografia contemporània com de propostes de fotografia històrica o el talent emergent de joves autors.

El seu programa, que de manera regular inclou col·laboracions amb les principals institucions del panorama fotogràfic internacional, promou el diàleg i la interacció a través d’activitats educatives, conferències i tallers que enriqueixen l’experiència dels seus públics, buscant, en definitiva, facilitar la comprensió i el gaudi de la fotografia com a patrimoni artístic i registre documental del nostre temps.

En els seus quatre anys i escaig de trajectòria, el KBr Fundació MAPFRE s’ha consolidat com un dels principals actors del panorama cultural de Barcelona i una referència internacional en l’àmbit de la fotografia.

Brooklyn Promenade, Brooklyn, Nueva York, 1954
Louis Stettner