Les nostres exposicions

Lee Friedlander
Oregon, 1997
Cortesia de l’artista i de Fraenkel Gallery, San Francisco
© Lee Friedlander, courtesy Fraenkel Gallery, San Francisco and Luhring Augustine, New York

Lee Friedlander

Del 18 de febrer del 2021 al 8 de maig del 2022

Al llarg de la seva dilatada trajectòria Lee Friedlander (Aberdeen, Washington, 1934) ha desenvolupat una extensa obra que té com a principal objectiu registrar el que ell mateix va denominar, als anys seixanta, el “paisatge social americà”. L’exposició, que recorre de forma cronològica tota la seva obra, posa èmfasi en alguns dels seus projectes més significatius com The Little Screens, The American Monument o America by Car. A més, i per primera vegada, s’exhibeix un grup de fotografies fetes a Espanya durant els anys seixanta.

Produïda íntegrament per la Fundació MAPFRE, l’exposició ha estat comissariada per Carlos Gollonet, el seu Conservador en Cap de Fotografia.

Adolf Mas Ginestà

Juegos. Gran vía de les Corts Catalanes, 1906