Les nostres exposicions

Sirvienta y sirvienta segunda preparadas para servir la cena - Bill Brandt

Bill Brandt Cambrera i ajudant de cambrera preparades per servir el sopar , 1936 Private collection, Courtesy Bill Brandt Archive and Edwynn Houk Gallery.
© Bill Brandt / Bill Brandt Archive Ltd.

Bill Brandt

Del 9 d’octubre al 24 de gener

Obrim les portes d’aquest nou centre de fotografia amb la primera retrospectiva feta a Espanya sobre Bill Brandt (Hamburg, 1904 – Londres, 1983), fundador de la fotografia moderna juntament amb Walker Evans o Cartier-Bresson i un dels fotògrafs britànics més influents del segle XX.

Les seves imatges, que exploren la societat, el paisatge i la literatura anglesa, són indispensables per entendre la història de la fotografia i, fins i tot, la vida britànica de mitjan segle passat.

Descobreix el món de Bill Brandt.

Paul Strand

Paul Strand Young Boy, Gondeville, Charente, France [Muchacho, Gondeville, Charanta, França] , 1916. FRANCE