KBr

KBr és el nou centre de fotografia amb el qual Fundación MAPFRE comença una etapa nova en la seva intensa dedicació a la fotografia artística, un dels seus principals àmbits d’actuació cultural des de 2009.

Amb dos espais expositius, llibreria, una zona per a activitats educatives i un auditori polivalent, KBr es converteix en una referència nacional i internacional en el camp de la fotografia.

Exposicions

Comencem el nou curs amb dues propostes diferents però complementàries. D’una banda, l’exposició Paolo Gasparini, fotografia i fotollibre ens acosta a les tensions i contradiccions culturals que ha patit, i pateix, el continent sud-americà com a efecte de les dècades de migracions polítiques als segles XX i XXI. A través d’imatges i fotollibres, que, per a l’artista, és un mitjà d’expressió equiparable, en importància, a les seves fotografies, la seva obra confronta realitats i ens fa pensar sobre l’ambivalència de la identitat.

D’una altra banda, l’exposició Flama 21 aplega l’obra de quatre artistes emergents que, d’una manera molt personal, ens porten a diferents realitats fonamentades en el record del passat o en aspectes relacionats amb la identitat col·lectiva. El projecte Flama 21 és fruit de la col·laboració amb quatre institucions barcelonines compromeses amb la docència i els estudis de fotografia: Grisart, Idep Barcelona, IEFC i Elisava, Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona, per donar suport i visibilitzar les noves generacions de fotògrafs.

Campaña electoral
Paolo Gasparini