KBr

KBr és el nou centre de fotografia amb el qual Fundación MAPFRE comença una etapa nova en la seva intensa dedicació a la fotografia artística, un dels seus principals àmbits d’actuació cultural des de 2009.

Amb dos espais expositius, llibreria, una zona per a activitats educatives i un auditori polivalent, KBr es converteix en una referència nacional i internacional en el camp de la fotografia.

Exposicions actuals

L’exposició retrospectiva sobre la gran artista multidisciplinària Carrie Mae Weems fa un recorregut cronològic per tota la seva trajectòria, subratllant la manera com Weems va abordar la fotografia, i fins i tot la performance, el vídeo i la instal·lació, com una avançada al seu temps.

KBr Flama va néixer amb el propòsit de donar visibilitat al talent més jove format a les escoles de fotografia de Barcelona. En aquesta nova edició, la mostra presenta els projectes de Nanouch Congost, Guillermo Fernández, Jordi Miquel Riera i Sílvia Parés

Carrie Mae Weems - Un gran giro de lo posible
Carrie Mae Weems
La orilla del tiempo. La Antigua Roma, de la serie “Deambulando”, 2006
Cortesía de la artista y la Jack Shainman Gallery, Nueva York.
KBr Flama 22 - Young talents from photography schools
Guillermo Fernández