KBr

KBr és el nou centre de fotografia amb el qual Fundación MAPFRE comença una etapa nova en la seva intensa dedicació a la fotografia artística, un dels seus principals àmbits d’actuació cultural des de 2009.

Amb dos espais expositius, llibreria, una zona per a activitats educatives i un auditori polivalent, KBr es converteix en una referència nacional i internacional en el camp de la fotografia.

Exposicions

Dins de la nostra programació, dedicada als fotògrafs històrics més emblemàtics del segle XX, inaugurem aquesta exposició dedicada al fotògraf nord-americà Garry Winogrand (Nova York, 1928-Tijuana, Mèxic, 1984), una figura clau en la renovació de la fotografia documental.

A més, l’exposició Nicholas Nixon. The Brown Sisters, mostrarà per primera vegada a tot el món, les quaranta-cinc fotografies que componen fins avui dia la icònica sèrie de fotografies de Nicholas Nixon, Les Germanes Brown, inclosa l’última, feta la tardor del 2020.

Garry Winogrand Central Park Zoo, New York City, 1967
Garry Winogrand