KBr

KBr és el nou centre de fotografia amb el qual Fundación MAPFRE comença una etapa nova en la seva intensa dedicació a la fotografia artística, un dels seus principals àmbits d’actuació cultural des de 2009.

Amb dos espais expositius, llibreria, una zona per a activitats educatives i un auditori polivalent, KBr es converteix en una referència nacional i internacional en el camp de la fotografia.

Exposicions actuals

La mostra Ressonàncies reuneix una sèrie d’obres de la nostra col·lecció de fotografia, especialment rica en autors clàssics nord-americans, per buscar la seva reverberació a les pràctiques fotogràfiques contemporànies.

A l’exposició Bleda y Rosa es presenta, per primer cop, la totalitat de l’obra de Maria Bleda i Jose María Rosa, una de les referències més destacades de la fotografia espanyola contemporània.

Bleda y Rosa

Mercado [Mercat]. Porta del mercat de Mileto. Museu de Pèrgam,
Berlin, 2021. Sèrie Tipologies.