Properes Exposicions

Paolo Gasparini

Camp d’imatges

Del 30 de setembre del 2021 al 16 de gener del 2022

Italià de naixement, però veneçolà en essència, Paolo Gasparini és el fotògraf que millor ha retratat les tensions i les contradiccions culturals del continent sud-americà.

Les seves imatges transmeten la dura realitat social a la qual s’ha enfrontat una regió amb un llenguatge visual propi en el qual es manifesta una crítica a la societat de consum, alhora que es revela una certa obsessió per la manera que tenen el màrqueting i la publicitat de seduir-nos.Les seves obres permeten comprendre no només les diferències entre Europa i el continent llatinoamericà, sinó les diversitats que ofereix aquest últim, des de Mèxic fins al sud dels Andes.

Aquesta exposició fa un recorregut complet per la trajectòria de l’artista, centrat tant en les seves fotografies com en un altre dels seus suports principals d’expressió, el fotollibre, mecanisme narratiu crucial per definir la història de la fotografia en el continent.

Gunnlöð Jóna Rúnarsdóttir, serie Obscure Presence, 2018-2020 © Gunnlöð Jóna Rúnarsdóttir

Gunnlöð Jóna Rúnarsdóttir
Serie Obscure Presence, 2018-2020