Properes Exposicions

Carrie Mae Weems
La orilla del tiempo. La Antigua Roma,
de la serie “Deambulando”, 2006
Cortesía de la artista y la Jack Shainman Gallery, Nueva York.

Carrie Mae Weems

Un gran gir dins del possible

Del 5 d’octubre de 2022 al 15 gener de 2023

Aquesta àmplia retrospectiva de la gran artista multidisciplinària Carrie Mae Weems (Portland, Oregon, 1953) recorre tota la seva trajectòria en un muntatge que combina el plantejament cronològic amb el conceptual. L´exposició s´ha organitzat en col·laboració amb la Fundació Foto Colectania, on també s´exhibeix part de la mostra.

Comisari: Elvira Dyangani Ose

Exposició organitzada per la Fundació MAPFRE en col·laboració amb la Fundació Foto Colectania, Barcelona, i Württembergischer Kunstverein Stuttgart.

En el marc d’aquest projecte, el MACBA Museu d’Art Contemporani de Barcelona presenta la videoinstal·lació Lincoln, Lonnie i Me.

KBr Flama 22 - Joves talents de les escoles de fotografia
Guillermo Fernández