Properes Exposicions

Lee Friedlander
Cincinnati, 1963.
Col·leccions Fundación MAPFRE
@ Lee Friedlander, cortesia de Fraenkel Gallery, San Francisco, i Luhring Augustine, Nueva York

Miguel Ángel Tornero
Sin título [Sense títol] (The Random Series – Romananzo-), 2013.
@ Miguel Ángel Tornero, VEGAP, Barcelona, 2022.

Ressonàncies

Col·leccions Fundación MAPFRE

Del 26 de maig al 4 de setembre 2022

Dins de la programació de l’Espai 2 del KBr, presentem anualment una exposició amb els fons fotogràfics de Fundación MAPFRE.  Aquesta vegada, hem convidat com a comissari en Joan Fontcuberta per tal que proposi un plantejament expositiu a partir de la col·lecció.

La seva proposta selecciona una sèrie d’obres de la col·lecció –especialment rica en autors clàssics nord-americans– per tal de cercar-ne la reverberació o ressonància en les pràctiques fotogràfiques contemporànies. El resultat no només ofereix una nova interpretació, que s’allunya de l’habitual, sinó que permet també organitzar un discurs des del qual reflexionar pedagògicament sobre el pas de la fotografia a la postfotografia.

Bleda y Rosa

Mercado [Mercat]. Porta del mercat de Mileto. Museu de Pèrgam,
Berlin, 2021. Sèrie Tipologies.