KBr Photo Award

Convocatòria ampliada fins al 8 de setembre

Des de l’1 de juny és obert el termini de presentació a la segona edició (2023) del KBr Photo Award, el premi internacional biennal que convoca la Fundació per contribuir al reconeixement i la projecció d’autors amb una trajectòria professional ja en curs i amb una obra que mostra valors artístics especial interès dins la tradició de la fotografia documental.

El premi, que es concedeix a projectes inèdits, aspira a distingir i impulsar la trajectòria del/de la guardonat/da mitjançant la seva dotació en metàl·lic, l’exposició del projecte a les dues sales de la Fundació (KBr i Madrid) i la publicació del corresponent catàleg.

El jurat

El jurat d’aquesta segona convocatòria està integrat per:

• Michael Mack, editor (Londres)
  • Alona Pardo, comissària de la Barbican Art Gallery (Londres)
  • Valentí Roma, director de La Virreina Centre de la Imatge (Barcelona)
  • Elisabeth Sherman, comissària en cap i directora d’exposicions i col·leccions del Centre Internacional de Fotografia (ICP), Nova York
  • Carlos Gollonet, conservador en cap de fotografia de la Fundación MAPFRE

Cada dos anys se celebra una nova edició del KBr Photo Award.
Coneix els premiats en edicions anteriors.

Anastasia Samoylova

© Anastasia Samoylova.

Any 2021

Anastasia Samoylova, guanyadora de la primera edició del KBr Photo Award amb el seu projecte Image Cities.