KBr Photo Award

El KBr Photo Award és un premi internacional biennal que promou Fundació MAPFRE per contribuir al reconeixement i la projecció d’autors amb una trajectòria professional ja en curs i amb una obra que mostra valors artístics d’especial interès dins la tradició de la fotografia documental.

El premi, que es concedeix a projectes inèdits, aspira a distingir i impulsar la trajectòria del/de la guardonat/da mitjançant la seva dotació en metàl·lic (25.000€), l’exposició del projecte a les dues sales de la Fundació (KBr i Madrid) i la publicació del catàleg corresponent.

Instituït el 2020, el KBr Photo Award les seves dues primeres convocatòries han recaigut a Anastasia Samoylova (2021) i Felipe Romero Beltrán (2023).

Cada dos anys se celebra una nova edició del KBr Photo Award.
Coneix els premiats en edicions anteriors.

Anastasia Samoylova

© Anastasia Samoylova.

Any 2021

Anastasia Samoylova, guanyadora de la primera edició del KBr Photo Award amb el seu projecte Image Cities.
Proyecto Bravo

Any 2023

Felipe Romero Beltrán és el guanyador de la II edició del KBr Photo Award, amb el projecte Bravo.