LOOP
Festival

KBr Barcelona Photo Center

El LOOP Festival coordina més de 200 entitats i agents de la ciutat que, any rere any, s’impliquen en la seva celebració en programar i comissariar manifestacions de videoart per tota la ciutat en forma d’exposicions, projeccions, “performances”, conferències i taules rodones.

Aquest any, a més a més, KBr Fundación MAPFRE estarà present amb una videoinstal·lació del fotògraf irlandès Eamonn Doyle.

Compta amb més de 70 espais participants, entre els quals hi ha el KBr Fundación MAPFRE, el MACBA, el CaixaForum, la Fundació Joan Miró, la Fundació Tàpies, l’Arts Santa Mònica, el Museu Picasso, etc.

LOOP és una plataforma dedicada a l’estudi i la promoció de la imatge en moviment que anualment celebra LOOP Barcelona, un punt de trobada especial que es desplega en tres seccions principals: LOOP fair, LOOP festival i LOOP studies.

Dins del festival, presentem Made in Dublin, d’Eammon Doyle.

Concebuda com una espècie de videomiriorama animat que evoluciona en espiral, Made In Dublin és una obra de nou pantalles que canvien constantment sobre una ciutat en moviment, construïda cinematogràficament com una sèrie de seqüències que es despleguen en paral·lel mitjançant el moviment de persones atrapades en el temps i l’espai. I aquest espai és Dublín. Narratives construïdes al voltant de la col·laboració d’Eamonn Doyle i Niall Sweeney, amb una composició quadrofònica de David Donhoe que inclou la vós de Kevin Barry.