Visites-Taller KBr

Les visites-taller comprenen diferents nivells educatius i les seves franges d’edat equivalents. Es desenvolupen de dilluns a divendres.

Durant l’estiu, les visites-taller per a escoles s’ofereixen a demanda. Els centres interessats ens podeu escriure a: edukbr@fundacionmapfre.org. Ja està oberta la reserva de visites pel curs 2023-2024.

La visita comprèn una doble proposta: el recorregut per la sala, amb explicacions i activitats al voltant d’una selecció d’obres de les exposicions de fotografia en curs, i la pràctica al taller, on s’aprofundeix en l’objectiu de comprendre el llenguatge fotogràfic a partir tant de les obres comentades a la sala com d’altres de la col·lecció de fotografia de la Fundació.

Des d’aquest plantejament general, al llarg del curs 2023-2024 les visites es desenvoluparan al voltant de les exposicions següents: William Eggleston (29 setembre – 14 gener 2024) i Consuelo Kanaga (14 febrer – 12 maig 2024).

Les famílies, disposeu de la secció Materials online, on trobareu propostes perquè els vostres fills comencin a conèixer les claus del llenguatge fotogràfic i, amb elles, a valorar la importància de les imatges que amb tanta freqüència formen part del seu dia a dia.

Amb la col·laboració de
Instax Logo
Fujifilm - logo

Entrades

Col·legis

Educació especial

Horari: Dilluns, 11 h. Durada aproximada: 120 min.

Grups: màxim 20 alumnes.

Preu: Activitat gratuïta.

Educació primària (3º-6º)

Horari: Dimecres y Dijous, 11 h. Durada aproximada: 120 min.

L’activitat pot ser desenvolupada per 2 grups simultàniament. Màxim: 20 alumnes per grup.

Preu: 30€/grup.

Secundària i Batxillerat
Horari: Dimarts i Divendres, 11 h. Durada aproximada: 120 min.

L’activitat pot ser desenvolupada per 2 grups simultàniament. Màxim: 16 alumnes per grup.

Preu: 30€/grup.