Variacions sobre el Quart Paisatge

Panoràmic. Festival de Cinema Fotografia i Mes
Crèdit:
Gerard Toledano – DISTOPIC
El cicle Variacions sobre el Quart Paisatge comptarà amb la participació de Joan Fontcuberta, Emanuele Coccia, Mayra Martell, Jojakim Cortis i Adrian Sonderegger.

Les sessions abordaran la idea de paisatge des de diferents perspectives que, entre altres aspectes, analitzaran com la fotografia pot contribuir a la seva preservació, la forma en què la moda pot condicionar la nostra interpretació d’un paisatge determinat, les petjades que deixa en ell la violència o ens mostraran que fràgil pot resultar a vegades la veritat en el mitjà fotogràfic.

El cicle es desenvoluparà de manera presencial a l’auditori del KBr Fundación MAPFRE.

Totes les sessions es retransmetran online i posteriorment estaran disponibles al web.

Les noves inscripcions s’atendran fins a tres hores abans de l’inici de cada sessió.

Per a qualsevol incidència, si us plau, dirigiu-vos a infokbr@fundacionmapfre.org

Del 2 al 5 de novembre de 2022

2, 3 i 4 de novembre, a les 19 h.
5 de novembre, a les 12 h.

Format

Presencial i online

Novembre

02.11.2022