Revela’t Festival

KBr Barcelona Photo Center

Per primera vegada en el Revela’T Festival, la programació d’activitats inclou 12 x 12 x 20, una sessió de visionat de portafolis amb l’objectiu de donar suport a joves fotògrafs, professionals o amateurs, donar a conèixer el seu treball i fer-lo créixer. 12 x 12 x 20 permet incentivar la col·laboració i la relació artística i comercial entre 12 experts del món de la fotografia europea (galeristes, comissaris, directors de festivals, crítics i editors) i 12 fotògrafs a partir de visionats de 20 minuts de durada.

Tres seleccionats obtindran una sèrie de premis que els permetran continuar aprenent o produir la seva exposició. KBr Fundación MAPFRE aportarà un lot de publicacions d’algunes de les seves exposicions.

KBr Fundación MAPFRE estarà present en aquest festival aportant-hi un premi pels tres seleccionats de la sessió de visionat de portafolis. L’objectiu és que aquests fotògrafs joves obtinguin una sèrie de premis que els permetin continuar aprenent o produir la seva exposició. L’aportació de KBr Fundació MAPFRE consisteix en un lot de publicacions d’algunes de les seves exposicions.

El lema d’aquest any és HUMANITY, A PORTRAIT OF THE PRESENT, coincidint amb el 65è aniversari de l’exposició “The Family Of Man”, comissariada per Edward Steichen, prenem aquesta icònica exposició com a leitmotiv per a la vuitena edició.

Una exposició que s’emmarca en la dècada del 1950, una dècada convulsa amb grans fenòmens sociopolítics com la guerra freda, l’amenaça nuclear; la lluita contra la segregació racial als EUA i a Sud-àfrica; importants canvis polítics a l’Argentina i Cuba… Paral·lelament, es consolida la l’anomenada Fotografia Humanista que pren, com a eix vertebrador, la persona, tot enaltint i posant en valor les seves qualitats, els seus valors, el seu esperit i la seva dignitat.