Repensar el rostre

Panoràmic. Festival de Cinema Fotografia i Mes
Crèdit:
© Pilar Rosado, 2023

El cicle Repensar el rostre comptarà amb la participació d’Alison Jackson, ORLAN i Marina Garcés, convocades a aquesta trobada per a aportar els seus respectius enfocaments entorn de la qüestió del rostre, eix temàtic del cicle i del festival Panoràmic en la seva present edició.

Tema cabdal, de recorregut històric ininterromput fins a les seves derivacions contemporànies, el rostre s’ha imposat com a emblema de l’humà. Des de la màscara grega fins a les cares modificades amb l’última tecnologia, cada època i cada societat s’han expressat a través dels trets que han pretès reflectir en el rostre.

Les sessions abordaran aquesta qüestió des de diferents perspectives, des de la paròdia del culte a l’aparença i la crítica feminista del rostre i dels cànons establerts, fins a una visió humanista del que implica comparèixer, sostenir-nos cara a cara.

El cicle es desenvoluparà de manera presencial a l’auditori del KBr Fundació MAPFRE.

Totes les sessions seran retransmeses en línia i estaran posteriorment disponibles al web.

Les noves inscripcions s’atendran fins 3 hores abans de l’inici de cada sessió.

Per a qualsevol incidència, si us plau dirigeixi’s a infokbr@fundacionmapfre.org

Del 2 al 4 de novembre

2 i 3 de novembre a les 19 h