Jazz al KBr

La important presència del jazz en l’obra de Friedlander (els seus retrats per a les portades d’Atlantic REcords o els tres llibres que va dedicar a la vida musical de Nova Orleans) inspira aquest programa de concerts, organitzat en col·laboració amb el Conservatori del Liceu i el Voll-Damm Festival de Jazz de Barcelona.

Fins al tancament de l’exposició (8 de maig), dos trios integrats per músics del centre superior del Conservatori del Liceu, i que formen també part del Festival de Jazz, oferiran un total de 6 concerts. El repertori estarà inspirat en alguns dels músics retratats per Friedlander, imatges que poden veure’s en la primera part de l’exposició i que inclouen, entre altres grans noms del jazz, a Ray Charles, Miles Davies, John Coltrane, Sara Vaughan, Ruth Brown, Aretha Franklin o Ornette Colemann.

Fundació Conservatori Liceu

Maig

07.05.2022
13 h, presencial

Les actuacions, d’una durada de 45 minuts, tindran lloc a la sala. Per assistir-hi, només cal disposar de l’entrada a les exposicions

No es disposaran seients a la sala i l’aforament (limitat) serà el que estigui establert per a l’exposició.